آهنگ اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم سینا درخشنده

باران موزیک | در این ساعت، دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم را گوش کنیم

ترانه اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم جدیدترین آهنگ سینا درخشنده و در موضوع آهنگ عاشقانه میباشد

 At this hour, Download New Song Sina Derakhshande called Ini Midoni Ke Man Amarto Daram

دانلود آهنگ سینا درخشنده اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم

دانلود آهنگ اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم سینا درخشنده در ادامه مطالب…

متن آهنگ اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم از سینا درخشنده

اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم

اخه با تو پر از حس قشنگ عاشقونم

اخه اومدی توی زندگیم آروم جوونم

آره عاشقم یار توی تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگهدار

آره عاشقم یار توی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم

دانلود آهنگ سینا درخشنده اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم با دو کیفیت 320 و 128 فرمت Mp3

«این آهنگ بزودی از سایت سوین موزیک پخش خواهد شد، هم اکنون میتوانید دمو آهنگ را دانلود کنید»

برچسب ها : ,